så typiskt mig

Jag tog givetvis fel på tiden idag. Det var kl.9 vi skulle ses, inte kl.10! Herregud. Hade satt alarmet på 08:30 och tur var väl det, jag duschade, klädde på mig, sminkade mig, fixade håret osv på endast 20 minuter innan jag var tvungen att springa till tåget. Kom en halvtimme försent men det gjorde faktiskt inget visade det sig sen. Det var jag och två andra killar på jobbet som skulle till Täbys donken och jobba lite. Det gick bra men alla var så skumma, alla var så tråkiga och ingen sa någonting. Fan vad glad jag är att jag jobbar där jag jobbar, alla är fan underbara! Haha. Alltså seriöst jag hade aldrig pallat jobba där, det var för tråkigt, skulle dö av tristess! Var så jävla lättad när dom kom och sa att jag kunde gå hem. Käkade min obligatoriska big mac meny med cola och sen gick vi runt lite där i centrum, dom andra skulle köpa julklappar. Själv behöver man ju inte köpa några egentligen, men jag kanske ska göra det sen ändå. Men jag behöver ju inte känna någon stress i alla fall. Kommer ändå inte träffa min familj nu ju. Ska dock försöka hitta någon fin klänning till nyår. Den ska kännas klockren! Var på H&M idag och kollade runt men hittade inget som kändes 100% rätt, tråkigt. Köpte faktiskt ingenting... hur sjukt är inte det för att vara jag? Shoppade bara på systemet. Ska dit imorgon igen hehe.

Nu när jag kom hem för en kort stund sen låg det två kuvert vid brevinkastet. Hade fått två julkort! Man är inte bortglömd! Skämt åsido. Det var från mammas kille och hans familj och sen från min pappa och hans tjej och katterna! Så himla söta! Tack för det, det värmde. Får ringa några samtal på julafton till dom och tacka så mycket. Visst är det sjukt förresten att det är jul snart? Min julstämning är nere på noll. Imorgon ska den sista julmaten inhandlas, plus alkohol och förhoppningsvis klänning, som sagt. Äh, det här blir bra. Jag och Anna ska ha det så mysigt! Nu känns det som att det här blir ett väldigt långt inlägg men vafan jag har tråkigt... men äsch. Ska väl göra nåt annat nu. Sitta och sura för att jag har så ont i axlarna kanske. Sho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0