skägget i brevlådan!

Nu är jag ännu mer förkyld, har blivit värre för varje timma som gått. Usch nu snorar jag på riktigt och är ännu tungare i huvudet. Försöker nå dom på jobbet så jag kan sjukanmäla mig men som vanligt så vill ingen svara. Måste vara bara för att det är jag som ringer? "Åh nej inte hon nu igen... svara inte!". Typ så måste det vara. Ingen gillar mig. Jo då, det vet jag att dom gör!
Glöm för fasiken inte kolla på julkalendern nu 18:45! Jag missade den imorse så nu blir det kick off för mig! Sweet. Har köpt mig en chokladkalender nu också. Standard! Ska tvinga J att hjälpa mig bära upp julgrejerna sen. Tänkte kanske möblera imorgon och julpynta samt varva det med att ligga död och snora. Mycket lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0