sup ej!

Jaha vad ska man skriva om då? Hatar egentligen att summera ihop dom senaste händelserna (för vem bryr sig egentligen?) men kan göra det kortfattat... igår skulle jag och Anna hem till en gemensam kompis och festa lite. Det slutade med att jag deckade totalt pga nån jävla skitsprit som dom andra hade med sig. Jag minns ingenting! Har ångest och jag hatar allting för jag vet alltid vad jag gör, men inte då. Fyfan alltså... aldrig mer! Man ska hålla sig till öl, det är ju det jag säger!
Idag vaknade jag upp i panik, fortfarande full såklart, gick upp och drack vatten. Åkte till jobbet för att säga hej till stackars Rarre och Omar som skulle jobba hahah, skadeglädje. Åt lite big mac, men skandal jag tog bara någon tugga, började må illa när jag var där. Sen deckade jag sittandes där också hahah. Så jävla dålig jag är. Sen la jag mig ner och sov lite där och sen vaknade jag upp i panik undrandes över vart fan jag var nånstans och så reste jag mig upp för att åka hem. Sov gott tills jag blev väckt av mobilen som låter konstant. Ja efter det har jag typ suttit här och ruttnat... lyssnat på grym musik.

Imorgon ska jag bege mig in till stan för att i panik hitta något att ha på mig på nyår! Måste till systemet också. Herregud vad jag dricker. Illa. Det ska bli mindre sånt efter nyår. Jag måste börja äta också, jag har inte ätit hemma sen jag vet inte ens när... får väl handla lite mat imorgon. Nä nu ska jag typ sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0