trött

TRÖTT! JAG ÄR TRÖTT! HERREGUD! HELT SLUT!
Ja ni hajjar va?! Idag har jag varit värdinna och gjort ett ballongvalv helt själv, sprungit ut och in helatiden, hit och dit. Sprungit i kassan... osv osv osv, det tar aldrig slut. Jobbade hela dagen igår också. Imorgon jobbar jag igen men som tur är börjar jag inte förrän kl.17, jag får sova ut för en gångs skull.
Jag tror någon kallade mig för "turre" igår.
Det är julafton om 10 dagar och jag är en sorglig jävel som inte får fira den med min familj. Sen är det nyårsafton och man ska fira ett nytt år genom att bli full som fan. Jaja... jag klagar inte! Får se vad som händer. Just nu kan jag inte tänka på så mycket annat än att mina fötter gör ont och mina axlar också, hur trött jag är och att jag borde sova snart. Mañana...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0