5 dagar kvar!

Till löning! Tror jag kommer kunna överleva detta!
Återigen söndag, dagen före måndag, som man ofta tycker är den jobbigaste dagen på hela veckan. Jag vet inte om jag ska tycka det eller inte? För jag vet inte om jobbet kommer ringa mig eller ej. Lite störande faktiskt att man aldrig vet...
Jag har inte gjort någonting över huvudtaget dom här senaste dagarna. Varit bakis en dag, glott på Lost alla andra dagar, slappat och ruttnat framför datorn, framför ingenting, knappt ätit nånting. Ärligt så har jag typ ätit pasta, någon macka, lite mjölk med flingor, men inget i ordentlig matväg. Jag tror jag har gått ner lite i vikt också, eller jag vet inte, men det är i alla fall något som är positivt.
Jag har ingen aning om vad jag/vi ska göra idag... känns som att jag måste gå ut i alla fall. Men då måste jag först ta en dusch, vilket jag inte har gjort sen i onsdags, haha! Sunkig jag är...
Nåväl, dags för en cigg och lite andra "nyttiga" sysslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0