Beso!

Jag och Joachim har faktiskt varit tillsammans i 6 månader snart, progress! Även fast det känns som att vi varit tillsammans mycket längre (inte så konstigt att det känns som det...) så är det alltså ett halvår snart. Jag älskar dig så mycket! Du anar inte hur glad jag är varje dag av att få känna din närvaro och av att få se dig varje dag och veta att du är min. Jag vill bygga upp hela mitt fortsatta liv med dig, du är redan en del av mitt liv, du får aldrig försvinna! Vi hör ihop. Du är ju min Timmy, Mr Exotic, Casper, Spöket (kan fortsätta i evigheter) och jag är din Slyna, Svarta jävel, Slav, din Cecilia. Ursäkta smeknamnen men vad kan jag säga? Jag har en romantisk pojkvän, haha. Han är världens snällaste jag lovar!


(Joachim du kommer tycka att den här bilden är töntig men jag älskar dig ändå) :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0