En ny dag med nya möjligheter

Så var det onsdag. Skönt för ikväll är det massa saker på TV som man kan kolla på. Typ Project Runway och dubbelavsnitt av Sex & The City! Vad jag ska göra nu vet jag inte... Anna ville leka tror jag. Var ju ett tag sen jag såg den där svarta lilla saken. Kanske ska slå henne en pling om ett tag.

För övrigt så stör jag mig så sjukt mycket på TV och alla musikvideos. Visst vissa kanske man gillar, men för musikens skull, inte videons och i alla videos nuförtiden (iofs sen långt tillbaka) så är det nästan alltid massa tjejer med som har några tygbitar på sig. Varför måste det här fortsätta för all framtid? Jag är trött på att se alla rappare eller vad det nu är som står och sjunger lite och brevid eller i bakgrunden så står massa halvnakna tjejer och åmar sig och visar upp mer eller mindre allt dom har. Så himla störande. Det värsta är väl att det funkar, att fler "lyssnar på deras musik" a.k.a. mer folk vill kolla på videon igen p.g.a. tjejerna som var med. Hallå varför kan inte fler artister göra vettiga videos? Där man faktiskt sjunger!!! Varför kan inte fler artister göra roliga videos istället. Varför måste sex Alltid sälja? Jag stör mig. Varför kan inte folk vara normala och ha lite självrespekt i kroppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0