En väldigt seg fredag

Jag sov till typ halv 2 idag. Inte bra nånstans, fy skäms på mig!
Vad har jag gjort sen jag gick upp då? Har inte ens ätit nånting över huvudtaget, inte druckit nåt heller. Jag har rökt två cigaretter och kollat på TV. Suttit lite framför datorn och beundrat alla nya kläder som har "släppts" på H&M's hemsida. Blir man galen eller? Så himla fina kläder, och mysiga! Kul att man är fattig och kommer vara det ett bra tag... jag har kollat på Djurpolisen igen. Och myst med Joachim. Det ryktas om grillning ikväll men man får se hur det blir med det. Annars kanske Paradise hotel-maraton på TV400 lockar? Jaja...

I onsdags kom först Anna hem hit, vi glodde lite på TV och ruttnade, sen klädde jag på mig och vi började röra oss mot Slussen för att sedan åka vidare mot Solna. Där mötte vi först en mycket trevlig man som stod och äcklade sig och kommenterade våra utseenden, att vi var vackra osv, vi sprang ifrån honom typ och hoppades att Jannike kunde skynda sig att komma ner och möta oss. Hon hörde våra förhoppningar för hon kom väldigt snabbt. Lägenheten dom bodde i låg nämligen precis vid T-banan, sweet! Så himla längesen vi sågs och jag blev så glad! Hon var vacker som vanligt! Träffade även Vickan och Alex, dom var två blonda och trevliga prickar. Vi började hälla i oss diverse alkohol-vätska. Det blev en mycket trevlig stämning efter ett tag. Jag och Anna hade knappt ätit nåt på hela dagen så vi blev kalas ganska snabbt och det höll i sig för resten av kvällen. Efter ett tags drickande begav vi oss mot Fridhemsplan och sugiga Nivå 22. Inte mysigt och jag hatar fortfarande snubben som hällde vatten på min rygg... "ta det lugnt, det är bara vatten". OCH?!? Miffo. Liksom vart får man tanken ifrån att hälla vatten på nåns rygg bara sådär? Whatever... efter ett tags ruttnande där så skulle dom andra dra vidare men jag kände att det räckte för mig så jag begav mig hemåt. Joachim var gullig och mötte mig vid tåget och tur var väl det för alla lampor i typ hela Fiskis hade slocknat av nån anledning?
Övrig information: Anna försvann och gick vilse när vi anlände till Fridhemsplan, inte förvånande alls.


En mysig bild på mig och Bitchen. 

    
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0