Fartfylld dag

Idag (igår om vi ska vara korrekta) var en fullspäckad dag, typ. Vaknade ca kl 12 av att lillebror kom och väckte mig. Gick upp, käkade frukost med alla andra slöfockar, satte på mig bikinin och började sola, storebror joinade mig och vi pressade, dödade myror, beslutade att det var alldeles för varmt och att det var dags att åka ner till Tansen (badstället heter så), tog mitt första dopp i år, solade lite till, somnade i solen, åkte och köpte glass, väl hemma så tog vi det lugnt sedan kom alla gästerna, vi konverserade och hade trevligt, vi åt grillad mat, vi spelade kubb och typ alla drack öl utom jag, vi vann på kubb (vi körde familj mot familj), vi gick tillbaka till verandan och umgicks, käkade vattenmelon, vi bestämde att vi skulle dra ut på krogen, den krogen vi skulle till var tydligen stängd så vi sket i... bla bla bla, gästerna var här till strax före kl.01, eller?! Det där blev en kort men ändå lång resumé, skulle kunna fylla ut det ännu mer men jag orkar faktiskt inte det, klockan är ju typ kvart i 4 på natten, eller är det morgon då? Tänk att jag aldrig riktigt kan få kläm på det...

Imorgon (jaja idag, om vi återigen ska vara korrekta) blir det förhoppningsvis fint väder igen. Jag och mamma ska göra lite ärenden inne i stan sen ska min bror handla kläder till mig... jag vet stört, han ska göra det bara för att han vill att jag ska följa med ut på klubb imorgon, haha. Sen ska vi dra ner till Tansen igen typ, sola och bada, spela volleyboll. Blir nog feting-nice! Ja sen senare blir det utgång med massa peeps, blir nog skoj. Sen på torsdag åker jag, mamma, Grisa och lillebror ner till Stockholm igen. Får se vad vi ska hitta på då!

Jajaja alltså om ens någon har orkat läsa det här så är ni fantastiska för det här var ett sjukt tråkigt inlägg. Eller är något inlägg någonsin roligt? Nu får jag ångest. Hur som helst, dags att sova typ innan mamma vaknar och säger "stäng av nu!" med sin ljuva, sura stämma. Hahah... godnatt! Eller godmorgon om ni vill det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0