Hmm

Verkar bli nåt av den här dagen i alla fall, hopp finns. Ska träffa Anna och kanske lilla Jannike som är på besök i storstaden också, sjukt längesen jag träffade henne. Minns inte ens när det var? Hur som helst... kan någon ge mig lite pengar i börsen så jag kan hitta på nåt kul med mina vänner? En fadder borde man ha. Ska bara vissa människor ha rätt till en fadder? Måste man bo i Afrika osv? Tänk om jag hade en fadder! Många i Sverige skulle säkert behöva en fadder. Sorligt att det aldrig tas upp. Det är inte bara utländska barn som har problem.

Dags för dusch och sånt. Har faktiskt vikt kläder, diskat och städat undan här hemma också. Oj vad duktig jag är! Joachim spelar dator, "duktigt". Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0