I bushen

Hemma i bushen nu (Dalarna). Det är skönt... man slappnar äntligen av lite, känner mig alltid så stressad annars även fast jag är ledig.
Kom hit vid ca kl.20 och sen dess har jag ätit pyttelite pizza, honungsmelon och druckit juice, suttit framför datorn, pussat Grisa, spelat med min lillebror och spelat med min lillebror igen... ägz0r! Vet inte hur länge vi blir uppe men jag pallar inte bry mig!

Bilturen upp hit gick bra, hade ju sällskap av Lennart och Oskar, och lilla Grisa såklart. Jag är så stolt över henne hon är alltid så himla duktig med att åka fram och tillbaka överallt! Jag är en stolt mor! Hon fick komma ut ur buren och gå lös i bilen och hon var så himla söt!
Imorgon blir det grillning och det kommer bli fetinggott! Och trevligt!
Men jag saknar Joachim... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0