Idag har jag:

Somnat alldeles försent inatt och sovit länge på dagen, för länge.
Satt på mig bikini för att jag trodde att det skulle gå att sola
Tagit av mig bikinin igen när jag såg alla moln
Blivit ledsen p.g.a. alla moln och att jag är så blek
Duschat och gjort mig i ordning
Åkt till Sickla och hämtat lillebrors mobil som varit på lagning
Åkt vidare till Kärrtorp hem till Joachims mamma
Ätit lite tårta, rökt lite cigaretter
Haft världens huvudvärk
Åkt till Sickla igen för att handla på Willys
Åkt hem till Fisksätra
Ätit pizza

Och nu sitter jag här som det data-offret jag är. Kul dag va?! Jag är verkligen en så otroligt seg och slapp människa... jag blir ofta förvånad när jag faktiskt orkar göra nåt. Värt att tillägga kanske att jag strök lite kläder idag också. Något progressivt i alla fall. Visionen av att jag skulle gå upp tidigt och jogga varje morgon, gymma flera gånger i veckan, äta nyttig mat till 100% och göra allt jag måste göra direkt känns ganska långt bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0