Jag har

(x) rökt en cigarett.
(x) varit full.
( ) varit i knytnävsslagsmål.
(x) varit kär.
(x) blivit dumpad.
(x) dumpat någon.
(x) rymt hemifrån.
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak.
( ) blivit arresterad.
(x) hånglat med en främling.
(x) ljugit för en kompis.
( ) varit kär i en lärare.
(x) skolkat.
(x) spytt offentligt.
(x) åkt skidor.
( ) åkt snowboard.
( ) sett någon dö.
( ) varit kär i en av mina internetkompisar.
( ) sett en del av mig själv brinna.
( ) ätit sushi.
(x) tagit smärtstillande.
(x) älskar eller saknar någon just nu.
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi.
(x) gjort en snöängel.
( ) haft ett te-party.
(x) byggt ett sandslott.
(x) hoppat i en vattenpöl som en galning.
(x) lekt utklädd/klätt ut mig.
(x) hoppat i en lövhög.
( ) åkt släde.
(x) fuskat när jag spelat spel.
(x) fuskat på prov.
(x) varit ensam.
(x) somnat i skolan/på jobbet.
( ) varit med i en jordbävning (jordskalv).
(x) rört en orm.
( ) sovit under stjärnorna.
(x) blivit kittlad.
( ) blivit rånad.
(x) blivit missförstådd.
( ) vunnit en tävling.
(x) gått mot rött.
( ) blivit avstängd från skolan.
( ) varit med i en bilolycka.
(x) haft kramp.
(x) känt mig som en utstött.
(x) ätit ett helt glasspaket på en natt.
( ) badat i månljus.
( ) "badat" i snö, alltså hoppat runt i snön med bara underkläder.
(x) hatat mitt utseende.
( ) varit vittne till ett brott.
(x) ifrågasatt mitt hjärta.
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna.
(x) varit vilse.
(x) varit på andra sidan landet.
(x) simmat i havet.
(x) känt som om jag har hållit på att dö.
(x) gråtit mig själv till sömns.
( ) sjungit karaoke.
(x) betalat för mat med bara mynt.
(x) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort.
(x) busringt.
(x) fångat en snöflinga på tungan.
( ) dansat i regn.
( ) skrivit ett brev till tomten.
( ) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om.
(x) gjort upp eld på en strand.
(x) åkt rullskridskor/inlines.
(x) fått en önskan uppfylld.
( ) hoppat från en bro.
( ) ätit hund/kattmat.
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne.
(x) kysst en spegel.
(x) sjungit i duschen.
( ) drömt att jag gift mig med någon.
( ) limmat fast min hand i något.
( ) fastnat med tungan i metall.
(x) pratat i telefon i mer än sex timmar.
(x) stannat uppe hela natten.
(x) inte duschat på en vecka.
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet.
(x) klättrat i träd.
(x) varit rädd när jag tittat på skräckfilm ensam.
(x) tror på spöken.
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger.
(x) badat med kläderna på.
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het.
( ) brutit något.
(x) fångat en fjäril.
(x) skrattat så mycket att jag grät.
( ) haft en Britney Spears-skiva.
(x) glömt någons namn.
(x) sovit naken.
( ) svimmat.
( ) gråtit på tunnelbanan.
( ) hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt.
(x) varit otrogen.
(x) varit svartsjuk.
(x) väntat på något/någon som aldrig kommit.
( ) stått upp-och-ner och druckit vatten.
( ) snattat någonting.
(x) tänkt tanken att snatta något
(x) spelat med i en teaterpjäs.
( ) varit med i en reklamkatalog
( ) varit med i en tv-reklam.
( ) varit med i en film som gått på biografen.
(x) varit ärlig när du fyllt i detta formuläret.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket :D

2008-07-16 @ 11:39:10
URL: http://sandranordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0