Måndag

Då var det måndag igen. Början på en ny vecka, en vecka då jag ska börja jobba igen... jobbigt! Är van med min lilla semester nu. Aja man måste ju få pengar också, kommer inte bli så rolig lön nästa månad!
Igår städade vi i princip hela lägenheten och det behövdes kan jag säga! Nu står det bara lite kartonger här och där med kläder, skor osv men jag vågar inte ställa ner det i källaren efter det lilla inbrottet som skedde för typ en månad sen. Jobbigt att man inte kan få leva som man vill i lugn och ro och få förvara sina saker som man inte har plats för här uppe. Istället ska man behöva vara rädd helatiden för det man har nere i förrådet. Så himla fel...

Älskling ligger fortfarande och sover eftersom vi inte somnade förrän ca kl.4 imorse, men jag kan såklart inte sova länge ändå. Varför? Kommer vara helt död ikväll istället, hoppas jag åtminstone.
Vet inte riktigt vad som händer idag. Vi kanske (antagligen) ska träffa Joachims storebror som har kommit hem från Australien helt plötsligt! Joachim blev jätteglad när han ringde och överraskade! Jag har aldrig träffat storebror (Linus) så det blir roligt! Ganska fint väder idag också, sweet!
Ska röra mitt ass nu... sitter bara här och ruttnar. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0