OMGGGGG!

Jag fick WICKED SICK på DotA! För er som inte är så insatta är det när man dödat fiendens heroes 7 gånger på raken... eh I rock?!?!?!?!? Jag är ändå nybörjare, tycker jag är ganska duktig faktiskt. Joachim blev sur när jag dödade alla helatiden, hihi.
Har haft en speedad dag på stan med Bitch. Sprang runt i massa olika affärer men vi var ändå väldigt effektiva. Köpte en kofta och ett par örhängen... och lite annat ;) Fast det kan jag inte skriva om här, inte nu i alla fall. Eller jag köpte Aldrig facka upp av Jens Lapidus till Joahim eftersom vi firar ett halvår idag, ju! Vi har myst med korv med bröd och chips och sånt. Vi kollade på någon sjuk film också, jag köpte nån box på Willys för 99 kr med tre filmer, alltså det var typ ett killgäng som skulle fixa ligg åt deras ena kompis som var oskuld, dom åkte till Mexiko och festade helatiden och det var typ halvnakna tjejer överallt och alla var bara allmänt störda, haha, skummaste filmen på länge... whatever, nu vill jag spela igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0