Snark!

Joachim sover fortfarande. Ska jag hoppa på honom?
Själv sitter jag och konverserar med Anna på MSN om städning och hur lätt det blir stökigt i ens lägenhet. Vi kan diskutera sånt fullt ut eftersom båda bor i Fiskis och i en etta på 45kvm som ser i princip likadana ut. Hon säger att hon snart ska städa... vad ska jag göra? Jag har lyckats med att ta en dusch i alla fall, men nu är jag fast vid datorn igen. Funderar på om jag ska väcka Joachim eller inte. Han ser så trött ut men klockan är snart ett på eftermiddagen och jag behöver någon att äta frukost med. Det är t.o.m. försent för frukost egentligen, middag vore nog mer att fundera på.

Och jag är avis på Ester som åker till Tyskland idag (eller var det imorgon?). Men hon fyllde år igår så okej då! Jag saknar mina arbetskamrater på Maxi lite, faktiskt, men det är skönt att inte vara en arbetsmyra där längre. Att följa det där hemska schemat. Hade jag fortfarande jobbat där så hade jag jobbat mellan kl.08:30-16:15 idag. Hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0