Snel

Joachim är just nu påväg mot Saltsjöbaden för att hämta sitt busskort, legitimaton, bankomatkort och ICA-kort som en snubbe hade hittat på Saltsjöbanan. Klantiga Joachim! Han märkte inte ens att han tappat alla korten förrän han fick ett sms från denna kille som hittat allt. Hur snällt är inte det? Hade det varit någon tattarunge som hittat det hade dom väl knappast hört av sig utan tagit busskortet och varit glada. Lite segt bara för jag är verkligen hungrig och Joachim skulle precis gå och köpa pitaburgare när sms:et kom... så nu får jag helt enkelt sitta här glad och snäll och vänta ytterligare lite på att maten ska serveras... jag är SÅ himla hungrig! Har ätit två ägg idag och vi har varit ute flera timmar på stan. Vi har slösat pengar som fan men vi är lika glada för det! Joachim fick mest grejer, en jacka, ett par byxor, strumpor, kalsonger, ett par skor, två t-shirts och en klippning! Grabben är ju helt ny nu! Haha... jag köpte ett par skor och en t-shirt, det var allt! Joachim din bortskämda lilla ungjävel! Men jag får väl skylla mig själv antar jag för att jag är så snäll, men det var faktiskt tidiga födelsedagspresenter, typ.

Jaja nu måste jag äta godis eller nåt innan jag dör! Det är mörkt på himlen, ska det regna och åska?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0