Tidsfördriv

reser helst till: typ Bolivia eller nåt semesterställe
tidning jag gillar: Cosmopolitan och Rocky
favoritsite: H&M's hemsida
fikar gärna på: mysiga ställen
favoritbutik: typ H&M, Gina Tricot...
favoritfärg: oftast svart, men färgglatt är inte heller fel
favoritmärke: inget speciellt
favoritdjur: katt
stjärna jag vill träffa: Justin Timberlake?!
motionerar: fråga inte
senaste fyndet: minns inte
fulaste färgen på kläder: svårt att säga
senast sedda film på bio: Sex & The City
senast köpta skiva: fööör längesen!
sparar till: har jag sparat? borde spara till mycket.
pålägg som gäller: smör och ost
dagens dryck: drickyoghurt
senaste boken du läste: läser El choco
senaste maträtten du åt: pasta med tomatsås toppat med smält ost
senaste klädesplagget du bar: nattlinne och kofta
senaste repliken du yttrade: "va, jag förstår faktiskt inte?"
senaste personen du träffade: Joachim<3 (han sitter mittemot mig)
senaste personen du pratade i telefon med: Mamma
senaste personen du fick brev av: räknas räkningar?
senaste gången du sov: idag
senaste saken du köpte: cigaretter
vad har du gjort idag: ingenting, kollat på lost typ...
hur tidigt stiger du upp: haha, "tidigt", nej men jag brukar faktiskt gå upp tidigt men inte på senaste tiden
vilken färg har du på håret: mörkbrunt?
vad har du för färg på ögonen: bruna
är du uppväxt i stan eller på landet: defenitivt landet, i Dalarna!
var har du ont: ingenstans just nu
kan du stå på händer: haha nja...
vad tycker du om idrott: inte riktigt min grej längre
vad har du för klocka: en guldig Esprit, skitsnygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0