Underbart!

Skulle sätta mig och betala alla räkningarna, och vad ser jag då? Jo att jag har fått lön x2 typ. Inte samma summa två gånger men ja jag har fått lön två gånger! Så nu har jag mycket mer att leva på än vad jag trodde! Helt amazing! För första gången känner jag mig någorlunda tät, haha. Tråkigt bara att det var så mycket räkningar att betala, det sved ganska hårt kan jag säga... men jag får ju lite cashios tillbaka från H&M kläderna också, alltid något. Varenda krona är typ guld för mig haha jag är en sån fattiglapp!
Ska hooka med Bitchen i alla fall tror jag. Vi skulle sola men herregud klockan är ju snart 2 då är det inte så stor idé?! Vi kanske kan dra oss inåt staden eller nåt... Älskling fyller ju år snart också, kanske ska kolla runt efter en liten present!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0