zomg

Om någon undrar varför jag inte har uppat på några dagar (vem fan bryr sig egentligen...) så är det i alla fall för att jag håller på att bli en riktig datanörd. Men jag är ingen otrogen spelare utan håller mig stolt och troget till Warcraft III, DotA, vanliga matcher över LAN med min älskade pojkvän, WOW... ja, Warcraft i mitt hjärta helt enkelt! Jag och Joachim satt häromdagen och sa saker i stil med "tänk om man bara slapp göra något annat och man bara kunde spela hela dagarna". Varför kan man inte få livnära sig på att spela? Typ leva på en hundring i veckan eller nåt... fatta vad soft! Jag älskar datorer och jag älskar Blizzard.

Idag drog jag och Joachim tummen ur arslet för en gångs skull och åkte lite spontant till Näckrosen och spelade minigolf. Jag vann! Helt otroligt! Men på hur många slag tänker jag inte berätta... låt oss säga att jag inte är så bra, men då kan vi ju konstatera att Joachim faktiskt är sämre! Haha nej då älskling du hade säkert bara otur för att jag var med! Efter golfen drog vi till Rådmansgatan för lite asian food, närmare bestämt kinamats-buffé. Hur gott som helst. Sen svängde vi in på Lidl och köpte lite godis osv innan vi drog hem till Fiskis igen och nu sitter vi här, haha! Vi firade ett halvår tillsammans om någon undrar varför vi helt plötsligt gjorde massa roliga saker! Fast egentligen är det idag (onsdag) det är den stora dagen! Älskar dig sugarpops!


Joachim jag lägger upp hur mycket bilder jag vill på dig :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0