Solig helg

Har spenderat hela helgen ute på Värmdö hos Joachims pappa och det har varit så himla skönt. Man behöver verkligen komma bort från allt annat lite då och då. Vi solade med Jesper och Saga och sen grillade hela familjen. Hur mysigt som helst, och solen fanns kvar hos oss hela kvällen. Jag och Joachim sov kvar där för att gå upp tidigt och sola idag men det var molnigt när vi vaknade så då blev jag jättesur och fortsatte sova. Så vi gick inte upp förrän runt kl.11 tror jag. Tog det lugnt på verandan ett tag innan vi drog hem för att städa innan pappa Johan kom hit för att hjälpa oss med barbordet och lite annat. Det blev skitsnyggt, jag är hur nöjd som helst, det är kul med lite förändring.

Jag har inte skrivit på ett tag men jag har inte gjort så mycket. Fått tillbaka pengar på skatten och shoppat och haft det bra typ. Varit med min Älskling och myst. Grisen busar som vanligt och är söt. Allt är sig likt. Det är skönt med sommar, man blir så glad och oroar sig inte lika mycket för allt som händer... synd bara att man jobbar helatiden, som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0