It's Britney Bitch

Sitter här och snorar som fan och känner mig äcklig. Lyssnar sönder Britney Spears Gimme more och börjar bli deppig för att jag fortfarande inte har ätit nåt... tror jag ska baka en kladdkaka sen.
Deppig, jag vill gå utomhus, har inte varit ute på hela helgen och då menar jag verkligen inte ute alls, inte ens ute på balkongen. Så jävla sugigt... har verkligen mått skit och mår så fortfarande. Blir störd på hur myclet det rinner och kittlas i näsan!

Har börjat läsa El Choco och den verkar helt grym, älskar böcker som är verklighetsbaserade eller helt taget ur verkligheten. Handlar i alla fall om en snubbe som sitter inne i ett fängelse i Bolivia, det mest ökända fängelset där. Aja har inte kommit så långt får se sen vad som händer.

Herregud jag har inte ens dragit upp persiennerna, det är helt mörkt här inne. Gud vad jag är deppig...


Todo es possible.
Nada es seguro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0