Onödig tripp

Blev en onödig åktur ända till Flemingsberg idag för att jag skulle kolla in en lägenhet som skulle hyras ut i andra hand. Men gubben var fett seg på att ens komma ner och öppna porten så mina fötter förfrös och sen verkade han ändå ha bestämt sig för några typer från Göteborg som han inte ens hade träffat. Suck... typ bara för att dom hade åkt ända därifrån. Jaha liksom? Aja jag tror inte att jag får den. Synd för det var en fin lägenhet.

Vet inte om jag ska jobba imorgon. Är fortfarande inte frisk men kanske borde försöka i alla fall. Knepigt, men det var så längesen jag var där.

Nu ska jag äta ostbågar, goddammit vad gott! Och typ ha ångest för att jag inte vet om jag ska lägga mig tidigt eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0