Orkar inte...

Orkar fan inte snyta mig en enda gång till, jag spyr snart, jag har snor överallt, fyfan vad jag är äcklig just nu. Jag har seriöst snorat upp typ 3 toarullar och massa pappersnäsdukar, pallar inte. Mår som ett helvete varje morgon, kan typ inte sova alls och är allmänt deprimerad. Hoppas det blir bättre snart så jag slipper gå till doktorn.
Har fortfarande inte varit ute nånting men lika bra är väl det kanske eftersom vädret suger ändå. Nu är det snö, liksom wtf? När kommer våren egentligen...

Har i alla fall lyckats fynda lite nytt på tradera under dom sjuka dagarna framför datorn:

image8

Allt detta för bara 169 kr! Liksom vad får man för det annars i en vanlig affär? Jag är lycklig.

Tackade nej till sommarjobbet hemma i Grycksbo också. Lite risk-taking eftersom jag fortfarande inte vet hur något blir här i Stockholm men jag ger inte upp så lätt!
Nu ska väl jag försöka vila lite eller så blir det mer slösurfande... ska suga på lite fler halstabletter i alla fall.
Kanske ska lira lite Warcraft eller Pokémon, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0