3 dagar kvar

I tre dagar till kommer vi "bo" kvar i lägenheten på torget. Vi har redan börjat sova i den nya lägenheten så egentligen hänger vi bara här när vi ska packa saker eller kolla datorn eller tv... jag känner redan att jag kommer sakna den här lägenheten sjukt mycket, jag börjar nästan gråta, haha. Allt känns så sorgligt. Man har ju börjat känna sig hemma här och blivit bekväm med att det är så nära till allt (dvs pizzeran och ICA+Matvärlden) och nu tar ju allt några minuter extra om man ska gå bortifrån Laxgatan... jaja jag ska sluta klaga och vara glad att jag har någonstans att bo!

Vi har hållt med packning och sånt helatiden så jag har inte så mycket tid över för att skriva här. Har egentligen inte tid nu heller eftersom jag egentligen borde städa just nu men någon gång måste man ju få ta det lugnt. Annars jobbar jag ju helatiden... segt liv man har. Jag vill ha semester eller något NU! Men det får man vänta med till juli... gosh.

Bitchen har ju flyttat hit nu också. Det var så himla kul att se henne! Hjälpte henne lite med köket och diskade och plockade undan eftersom hon är för lat för att göra det haha! Nej då, min Bitch! Kul att min mycket nära vän hamnade på samma ställe som mig, det är hur skönt som helst att ha någon nära sig som man faktiskt känner, på riktigt liksom.

Jag vet inte riktigt vad mer för roligt jag har att berätta om... ingenting egentligen. Det är så himla synd om Grisa eftersom hon vant sig vid att hänga ute på balkongen och fånga flugor m.m. men nu har hon ingenting att göra... jag började typ gråta imorse för att jag tyckte så synd om henne. Stackars min dotter. Och Joachim är duktig och är på jobbintervju just nu. Happy for him!

Nä nu ska jag väl fortsätta städa och packa och lyssna på The Verve - Bitterweet Symphony och tänka tillbaka på Justins konsert i Globen, när han sprang runt på slutet och vinkade hej då till oss alla. Ååååååhhhhhh! Rysningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0