Alltid samma sak

Det slutar alltid med att fel låt vinner. Det är samma sak typ varje år. Varför är det så? Jag snackar om Eurovision song contest förresten. Alltså Ryssland vann?!?!? Den låten sög ju. Vafan liksom... alltså jag brukar inte bry mig men man blir lite grinig ibland. Det fanns andra låtar som var nästintill bra, t.ex. Ukrainas Ani Lorak. Perelli gjorde ju också bra ifrån sig. Dom hade normala låtar... men nehepp då låter vi någon seg, tråkig och ful låt vinna istället.
Och vad gör jag uppe nu? Jo jag kunde inte somna om när Joachim gick, fast han missade tåget och kom hem igen, haha. Har varit vaken sen kl.5 men det är grymt skönt! Mindre skönt att åka till jobbet om typ en och en halv timme. Jag och Älskling jobbar tillsammans idag igen! Det är ändå lite värt att åka dit då.

Alltså Grisa är så störd ibland. Hon bara springer överdrivet mycket och typ hoppar och skuttar överallt osv. Såklart hon får busa men det blir lite jobbigt efter en kvart eftersom det låter ganska mycket. Men jag tycker fortfarande synd om henne eftersom hon bara får vara inne så hon får väl göra mig irriterad.

Fick lite städat här hemma igår också. Så himla skönt att bli av med kartongerna och diverse andra prylar. Nu kan man faktiskt gå normalt här igen, otroligt va?!
Nu ska jag börja göra mig i ordning inför min otroligt roliga jobbdag. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0