Baby if you strip

Det blev den svarta kappan. Så, nu var det klart. Dom på H&M är så snälla!
Håller på och tvättar... fick tvättiden väldigt spontant då jag egentligen bara skulle kolla om det ens fanns någon tid. Skönt att få det avklarat för tvättkorgen inne i badrummet hade typ svämmat över, haha. Eller ja den hade det och det låg massa kläder på golvet. Men jag ska tvätta imorgon igen mellan 07:00-10:00. Kul. Tänkte fixa dom nya påslakanen så dom blir mjuka och sköna.
Dom från Joachims dumma jobb ringde imorse och sa att han hade jobb i Årsta på nåt konstigt ställe. Dumma dom, jag hatar dom. Jag som hade tänkt att vi skulle umgås idag eftersom det är min lediga dag. Aja vad ska man göra... jag får sysselsätta mig med städning, tvättning, handla mat och laga mat istället.

Hängde hos min Bitch igår när hon äntligen hade tagit sig hem från jobbet. Satt där i typ två timmar och snackade massa skit och drack te. Har saknat henne. Och Anna du SKA köra hårt på greken, haha!

Nu måste jag springa ner till tvättstugan igen så jag kan ge er lite underhållning från youtube. Den här låten är fortfarande grym även fast den är gammal nu. Men wtf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0