Hello

Mr. J vägrar gå upp ur sängen så jag passar på att uppa lite.
Vi ska snart fortsätta packa och städa inför flytten. Kommer tydligen få tillgång till den tidigare än vad jag hade trott så vi ska börja bära över saker lite smått efter helgen.

Tror jag har glömt att berätta att vi var i K-torp i tisdags och grillade och käkade tårta. Mycket trevligt! Fint väder var det också. Och även min enda ledig dag...
Valborg blev väl helt okej. Började dagen med att jobba i 8 timmar, stressade arslet av mig tillbaka hem, bytte om osv, drog till Värmdö och käkade grillat igen + några bärs, drog med diverse bussar ut mot Orminge, åkte helt fel och fick sitta och vänta mitt ute i ingenstans, åkte åt rätt håll och kom slutligen fram. Många från jobbet var där och några andra jag inte minns. Ester var lätt skönast, haha! Dagen efter var ingen katastrof förutom att jag gick upp sent och typ bara hann göra mig i ordning och dra till jobbet för att sedan vara hemma igen kl.22 på kvällen! Och nu sitter jag här.... börjar kl.17 idag, skönt. Jobbar till 22:30, INTE SKÖNT! Börjar 09:30 imorgon igen och jobbar heeela dagen, HAT! Jag försöker att inte tänka så mycket på jobbet...

Anna flyttar hit, imorgon??? Hallå hör av dig!!!

Grisa du är sjukt söt, du ligger i soffan brevid mig!?! Hallå ge mig en puss!!!

Nu ska jag putta min "man" ur sängen. Bye!

image43

image44

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0