Hemma igen, med fot-ont

Har ont i fötterna och är trött... blev hängandes i stan ett tag. Och det blev så himla varmt helt plötsligt. Innan blåste det ju typ massor. Aja skönt med värme igen! Är aldrig fel liksom.
Lyckades handla på mig ett par nya jeans, ett par jesus-sandaler med lite klack, ett linne, ett par örhängen, en kofta. Det var nog allt? Har bestämt mig för att jag inte får handla mer nu. Ska verkligen försöka hålla det också. Jag hade jättegärna velat haft en ny väska meeeeeen jaaaa... fan att jag inte är rik. Har budat hem en tröja från Monki, ett linne från Gina Tricot och ett par blåa jeans från H&M på Tradera också. Så lite mer blev det.
Bitchen drog vidare för att möta Malin så jag fick mest hänga ensam... tur att jag har sällskap av en liten gris nu som ligger i mitt knä och verkligen är världens sötaste!
Tycker så himla synd om Joachim som jobbar just nu. Typ ända till 21 eller nåt sånt. Han får ju cash i alla fall.

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Ska jag hitta på nåt eller ska jag bara softa hemma och typ glo på Kill Bill 2 eller Oceans Eleven? Svårt val... är så himla trött men ändå sugen på att göra nåt kul. Joachim lär väl inte orka göra nåt så vi får se.

Nu ska jag typ spela nåt eller äta eller kolla på TV eller beundra mina nya plagg. Mmmh. I love cash! Pengar är verkligen allt, typ... älskar dom i alla fall. GIMME MORE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0