Jag är avundsjuk

På alla som tar studenten. Jag minns den tiden då det snart var dags och man var så sjukt glad och lättad, jag var iofs klantig som vanligt och hade massa skolarbeten kvar, men allting löste sig till slut och jag kunde springa ut skrikandes och sjungandes helt överlycklig! Jag saknar det sentimentala man kände, man märkte att man skulle faktiskt sakna sin klass, vilket man aldrig trodde! Nu, typ ett år senare, är alla på olika håll och vad jag vet så har vi knappt någon kontakt med varandra. Allt är så sorgligt på något sätt. Är glad för alla blivande studenter, ha så jävla kul, bli så jävla fulla och var stolta över er själva, för ni har klarat av tre långa år på gymnasiet och nu får ni göra vad fan ni vill! Själv sitter man bara här och är en arbetare, känns så himla tråkigt, alla dagar är domsamma. Ingen skiljer sig över huvudtaget, man bara gör det man ska sen är man glad att man fortfarande lever. Aja... idag är jag ledig i alla fall och solen skiner = najs! Är ju vaken tidigt idag också, vaknade halv 6 imorse. Tänkte göra lite nödvändiga saker som t.ex. lämna tillbaka ett linne och handla lite förnödenheter, städa lite. Och vara avis på studenterna!

Jag och Älsk däckade i soffan igår kväll framför fotbollen, någon som vet hur matchen slutade? Jag tror att Sverige vann.
Fick mitt nya schema igår också. Jag jobbar på midsommar, kul. Not. Jag jobbar ju helatiden som vanligt... boring.
Någon som vet när man får tillbaka pengarna på skatten?

I DON'T GIVE A DAMN! HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0