MEN KUL

Okej kul, allt jag nyss skrev försvann bara... /(&(/%&¤%¤%¤##"#&(%)/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Palla... det var inget viktigt men i alla fall. Störande... jag satt och rensade mina tankar om Tradera och skrev så fint... att det aldrig är fel med Tradera osv. Jaja... upptäck sidan själva, ni blir inte besvikna.

Börjar kl.17 idag. Joachim ska vara på Hälsa & Skönhet, hahah! Gulle! Vi slutar samtidigt så det blir sellis hem från Jobbet. Coolt!
Fan vad jag är hungrig... men Joachim är inte hemma så jag pallar inte laga mat. Jaja äsch ska väl göra något ätbart ändå. Vill typ lägga mig och sova men det skulle vara för deprimerande.
FRÅN OCH MED IKVÄLL ÄR JAG LEDIG ÄNDA TILL MÅNDAG MORGON. TOTALLY SWEEEEEEEEEEEEEEET! Och imorgon ska jag shoppa eller nåt med bitch! FÖR DÅ ÄR DET LÖNING! YESSSSSSSSS! Ja jag är ganska glad just nu. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0