Ruffneck

Hade helt glömt bort att han existerade. Han är så grym. Man minns så mycket gamla tider när man lyssnar på hans låtar. Jag var bara en skitunge när jag lyssnade på sån där musik. Ruffneck - Freestylers är grymt skön. Låten spelades igår på Lava när Hip Hop Skool arrangerade någon danstillställning, vet inte riktigt vad det heter? Det var helt okej. Det var en del kändisar där, alltid skoj. Och det var kul att träffa storebror (som för övrigt hade fått världens skägg och mustasch) och se honom och alla andra dansa. Det var även en liten dansuppvisning och det mesta var grymt men när tjejerna kom in och körde locking, popping och allt vad fan det nu heter så höll jag på att somna. Det är verkligen så sjukt tråkigt och speciellt när tjejer kör det, vet inte riktigt varför. Träffade också Pemlan som det var evigheter sen jag såg. Tydligen hennes klass som arrangerade allt. Kul att träffa lite falumänniskor.

Idag mår jag inte så bra och solen skiner ute. Det ska ju tydligen bli bättre väder nu i alla fall. Bra för jag höll verkligen på att avlida när det bara var grått ute helatiden... hade ont i huvudet varenda dag.
Är ledig imorgon och jobbar bara 4 timmar på onsdag sen är jag ledig ända till på måndag följande vecka. OMG SWEET! Längesen jag var ledig så länge. På fredag är det ju löning också, yeees! Då slipper man vara fattig.
För övrigt så handlade Özz Nûjen av mig för någon dag sen. Ja, ville bara säga det...

Satt nyss och kollade igenom massa gamla bilder i min kamera... hahah dom är så fula. Hade en del från studenten kvar t.o.m. och shit det är ju snart ett helt år sedan. Tiden går så himla snabbt. Hade andra bilder som är typ två år gamla också. Fan vad gammal jag börjar bli... snart 20 år och innan man hinner blinka är man väl 30.

         
Jag & Sexy Anna; Jag Sthlm; Alexius & jag med min fina blick; Jag med mitt långa hår; Fniss; En snygg Anna; Mr. Justin Timberlake; En hårig Daniel

Grisa är världens sötaste för hon har sitt rosa halsband på sig. Awwwwwwwwwwwwww! Skitsöt.
Nej dags att göra något som kan bidra till att göra den här dagen värdig nu. Typ äta något även fast jag knappt kan äta när jag är ensam. Joachim är i Haninge och jobbar. Asshole. Han var tvungen att åka hemifrån kl.5 imorse. Stackars honom. Jag ska typ städa sen eller nåt... det är fortfarande stökigt här hemma. Hatar det...

Jag måste bara få avsluta med den här bilden som är tagen under våran champagne-frukost förra året. Enjoy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0