Sha la la

Har spenderat morgonen med att sitta och beställa hem "lite" nya kläder från H&M's höstkatalog. Jag är sjukt nöjd!
Jag måste behärska mig... men det var ju faktiskt 10% rabatt också.

Börjar inte förrän kl.18 ikväll men det är ändå segt, man går liksom bara och väntar på att åka iväg även fast allt man vill är att stanna hemma och slappa. Börjar 09:30 imorgon och det suger ganska hårt! Jobbar verkligen hela dagen också. Aja kanske borde jobba massa extra så jag kan betala alla mina kläder som väntar!
Jag har något sorts beroende, men som tur är handlar jag typ bara från H&M och Tradera när jag handlar över internet. Det är ändå dom billigaste alternativen. Men vem är inte en sucker för kläder liksom?! Här kommer lite smakprov.

   

Kom på att jag har stängt in Grisa i köket. Hon springer runt och biter sönder massa sladdar och jag sa åt henne helatiden men hon lyssnade verkligen inte ("konstigt", hon är en katt) så tillslut åkte hon in där. Stackarn jag hör henne dunka mot dörren nu hahah, jag ska gå och släppa ut henne. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0