Slappt

Igår gjorde jag ingenting som jag tänkte göra... jag gjorde faktiskt ingenting p.g.a. min huvudvärk som jag hade hela dagen, såklart när jag äntligen är ledig. Nu får jag slita en hel vecka igen innan jag kan ta det lugnt. Så är livet...
Jag sov typ helatiden och Joachim satt vid datorn och ignorerade mig, haha. Jag lyckades diska på morgonen men det var allt. Mot kvällskvisten blev vi sugna på något gott så vi släpade oss till macken och köpte cola och choklad, när vi var påväg därifrån ångrade vi oss och gick tillbaka för att kirra pita-burgare som vi aldrig testat men som tydligen skulle vara så himla gott så att t.o.m. folk från Upplands-Väsby åker hit för att äta den. Visst var det gott men inget superspeciellt... men man ska väl bara äta, vara nöjd och hålla käft. Jag är för negativ.

Nu är lilla Rosie i Dubai. Känns helt sjukt, allt är ju så overkligt men hon är faktiskt där för att arbeta som flygvärdinna för Emirates, gosh! Är så himla glad för hennes skull och allt måste kännas så ballt. Hon bor jättefint och har det bra, vad jag vet än så länge. Hoppas det fortsätter så.

Ska fixa frukost nu innan jag måste ringa lite viktiga samtal. Alltid är det något som måste göras. Och så suger vädret också. Hejrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0