The perfect dress

Kom på att det är utgång med jobbet (personalfest) den 31:a och jag måste ju hitta en snygg klänning eller liknande tills dess. Så nu väntar jag bara på lönen sen får jag bege mig ut på stan, troligtvis med Anna la Bitch som sällskap och rådgivare, och leta efter något som tilltalar mig. Håll tummarna. Det jobbiga är att jag misstänker att jag kommer hitta ganska mycket fint och då kommer jag vilja ha allt! Jaja håll mig hårt i tyglarna bara så ska det nog gå bra.
Och tack Cissi S du är en ängel! Hon lämnade in min intresseanmälan till festen. Sista dagen idag och jag är ju hemma och är sjuk.

För övrigt så är Joachim helt utslagen och ligger just nu och sover, vilket han gjort ett bra tag nu. Tur att han fick i sig maten jag lagade i alla fall. Mycket caring girlfriend vet ni.

Ska snart "gå över" (haha) till Anna, min vännina, min granne, och lämna tillbaks hennes dammsugare och snacka lite skit. Hon ska få ge mig smakråd angående en kappa från H&M som jag ska köpa. Ska jag ha den i svart eller vinrött? Båda färgerna är ju så fina men olika. Tänk vilka problem man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0