Vart tog solen vägen?

Hatar vädret och att det ska vara så dom närmaste dagarna. Ändå tur att man jobbar men ändå inte, man vill ju bara stanna hemma och krypa ner i soffan under täcket och kolla på film eller TV hela dagarna, men nehepp då ska man duscha för att håret sedan ändå ska bli förstört och så måste man klä på sig och få upp smilet mot kunderna och låtsas att man är sjukt glad att se dom. Haha...

Satte alarmet på 08:30 imorse bara för att jag skulle hinna ligga och dra mig innan jag var tvungen att sätta på datorn och logga in på H&M's hemsida och kolla deras nysläpp. Dom släpper nyheter varje vecka nu ända in i juli och jag älskar det! Klickade hem en ny bikini, supersöt. Längtar efter att se vad som kommer nästa vecka.


Fynade även 8 djupa tallrikar och 2 koppar för bara 48 kr igår på jobbet. Det ni! Fina var dom också. Och ibland på jobbet ger dom bort saker till oss anställda som t.ex. pasta, köksgrejer, necessärer, och igår fick man en sjal. Schysst!

Nu ska jag göra nåt annat... "Yea yea yea"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0