1 krona!

Vann en tågbiljett hem på tradera för en stund sen. Vet ni vad jag fick den för? 1 krona baby! Så himla nice! Tradera kan alltid göra en glad, speciellt när man har ekonomin som jag råkar ha. Kul att det är löning idag men ändå är jag fattig. Hoppas på mer pengar nästa månad.
Innan jag åker har jag en del grejer att fixa. Måste fixa lite olika paket som ska postas och lämna dom vid affären. Måste slänga ihop en liten packning och så ska jag duscha osv. Problemet är att jag är så sjukt trött. Har sovit ganska dåligt inatt så egentligen vill jag bara ligga i sängen hela dagen men eftersom jag har så dåligt med ledighet i december så får jag passa på att åka hem nu. Fick förresten se hela mitt schema för december nu och jag jobbar på nyårsafton! Men bara till kl.17 så det gör inget. Hoppas jag är ledig dagen efter! Jag jobbar på juldagen också så det blir inget julfirande med familjen i år heller.
För övrigt så är vädret jävligt störande. Det är ju iskallt ute! Och snö överallt, inte har jag några bra vinterskor heller så det känns som att jag har två isklumpar att gå på helatiden.

Nä nu är det dags för lite frukost!

Kommentarer
Postat av: Bara hårda paket

Du och Anna är så välkomna hem till oss i Skogås på jul!

2008-11-26 @ 22:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0