dalarna

Sitter hemma in da hood nu, mitt ute i ett vinterland, och det är så skönt! Man slappnar liksom av på riktigt här. Imorgon (idag) ska jag sova ut ordentligt, inte sätta på något alarm eller liknande, nu ska min kropp få vila lite!
Tågresan hit gick bra förutom att vi blev över en timme försenade. Dom hade något problem med lok och vagnar och hade typ plockat ihop lite olika vagnar, sov-vagnar, 1 klass-vagnar, 2 klass-vagnar och jag satt i någon skitgammal vagn som hade en stor lekhörna och grejer och sätena var från stenåldern typ. Nåja, jag är här nu i alla fall, det är ju huvudsaken. Och jag är så glad! Fick ju äntligen träffa min bebis igen, Grisa! Hon är verkligen den vackraste kissen som finns! Ville nästan gråta när jag såg henne. Nu ligger hon och Inca i varsin säng här inne, så himla söta! Dom har blivit vänner. Minns i början när Inca verkligen tröttnade på Grisa för att hon följde efter vart hon än gick.

Nu ska jag sluta babbla om katter och göra något vettigt... fast det finns inget vettigt att göra vid den här tiden på dygnet. Vad göra? Pussas lite med katterna kanske! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0