förlåt!

Okej förlåt, jag skrev "sov gott" till er som att jag skulle bädda ner mig men skriver här nu ändå, jag har syndat men jag råkade fastna i en konversation med en mycket god vän. När vi skulle säga hej då skickade jag en bild på Darin och då svarade min vän med "money for nothing". Såklart kunde jag inte låta bli att gå in på youtube och kolla på videon, jag länkar den, vill inte att någon ska missa denna! "Riktigt bra" ju. Hoppas den gör er lika glada som den gjorde mig. När vi ändå typ pratar om Idol så kan jag väl dela med mig av information som att "Idol Agnes" faktiskt handlade mat av mig på donken i måndags, kul va? Godnatt nu, på riktigt (ska bara ta en cancerpinne först, jag ska bara jag ska bara...).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0