gödning

Det som är så skönt här hos mamma är att det alltid finns massa gott att äta! Jämfört med hemma. Här finns det alltid massa bröd, flingor, mjök, filmjölk, god mat, fikabröd, godis och massa sånt... älskar det! Kommer väl vara tjock när jag kommer hem imorgon. Idag ska vi baka cookies och lussebullar! Det är ju första advent på söndag, helt sjukt vad fort tiden går. Det är ju snart julafton! Tur att man slipper det där med julklappar. Får liksom köpa det innan jag åker hem och hälsar på nån gång istället, vilket antagligen blir i januari. Jag längtar tills julkalendern på tv börjar. Jag tycker verkligen det är hur mysigt som helst! Skägget i brevlådan heter den tydligen och det kommer jag följa! Finns typ inget mysigare än att vakna tidigt, göra frukost och kolla på det, spelar ingen roll att det bara är 15 minuter långt. Mys mys mys! Nu ska jag spela lite wow, mezt myz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0