Grizzla!

För ovanlighetens skull är jag uppe i riktigt bra tid, mest tack vare J som ju börjar skolan kl.08. Tur, nu kommer jag t.o.m. hinna äta frukost och det har aldrig hänt!
Jag saknar Grisa helt sjukt mycket... har varit ifrån henne en vecka nu typ. Alla tycker säkert att jag är ett offer som bölar över en katt men vadå hon är ju min fina bebis! Hon är ju så jävla söt! Och hon är en "standard" i mitt vardagsliv, hon ingår ju liksom. Alltid på morgonen kommer hon och lägger sig på min mage och myser, sover och pussas. Hon vill alltid mysa. Åååååhhhåhåhå... måste åka och hämta hem henne snart! Funtar dock på att göra det först i nästa vecka :( Då har jag några dagar ledigt nämligen. Eller var det om 2 veckor? Illa...
Idag då, först jobba sen hem, det är väl planen. Skönt att jag jobbar så kort pass, bara 4 och en halv timme! Råkar väl dra med mig en meny hem sen också haha! Jaja nu ska jag göra mig i ordning så jag hinner klämma i mig min frukost, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0