idol-mys

Sitter just nu och myser med mig själv och kollar på Idol. Måste sova tidigt ikväll eftersom jag börjar jobba kl.08 imorgon bitti. Morgonen kommer börjas med att fixa massa ballong-valv som ska sättas upp över hela restaurangen typ. Det är en mycket speciell helg, nämligen "World childrens day". Så det ska vara massa aktiviteter under dagen och det är jag och Jocke som kommer hålla i allt. Jag är ju nämligen värdinna! Nice, eller hur, haha. Så jag ska gå runt i klackskor och vit skjorta, väst, kjol och slips. Herregud, mina fötter kommer göra ont imorgon eftermiddag! Nu ska jag fortsätta kolla på tv och äta en till bulle. Mums. Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0