jag ska sova, snart!

(Ja Joachim jag vet att jag egentligen borde ligga i sängen just nu men jag lovar att jag ska lägga mig efter det här).

Eh, hej... hoppas alla har haft en mysig lördag för det har inte jag. Jobbat hela dagen och varit sjukt seg och trött, varit värdinna och haft otrevliga kunder, några trevliga dock. Varit hemma hos Linn en stund för att se Gutta aspackad och sen spy+däcka. Snackade lite skit, smuttade på en cider (jag som inte ens dricker sånt) och såklart coca cola! Blev besviken över att det inte fanns några ostbågar, men det fick gå med chips, för den här gången! När jag och Anna skulle springa till pendeln så fick jag en sån sjuk smärta i bröst, hals och mage efteråt så jag trodde jag skulle avlida på plats. Har jag verkligen så himla dålig kondis? Skandal! Imorgon jobbar jag igen, börjar kl.16 så det är väl skönt, mindre skönt är att jag stänger. Bajs. Snälla kan det komma massa glada kunder imorgon så jag slipper bli irriterad? Dags att avrunda nu... vill bara säga att jag har världens finaste pojkvän som lämnar små söta lappar här hemma och att jag älskar honom så himla mycket! Jag hjärta Dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0