känner mig död!

Vaknade för en stund sen, mår sämre än på länge haha. Kom hem efter 03 inatt p.g.a. att jag var så seg på att stänga på jobbet så jag missade såklart sista tåget hem idag också. Denna gången hade jag dock inte turen att sova hos nån jobbarkompis utan jag fick sitta i Slussen på samma bänk i nästan två timmar, tro mig, jag frös häcken av mig! Jag satt stilla på den helatiden och när klockan väl blev typ kvart i 3 så reste jag mig och skulle gå till hållplatsen istället, alltså jag hade noll känsel i fötterna! Inte sån där känsla när man bara sitter hemma på ett visst sätt och känseln försvinner utan det här var något helt annat för att det var så kallt liksom. Trodde seriöst jag skulle svimma av eller nåt. Men hem kom jag väl och tur det. Helt förstörd känner jag mig, fyfan vilken jävla natt! Ska åka och träffa Joachim idag, har saknat honom. Tanken var väl att jag skulle vara hos honom typ snart men jag vaknade ju nyss så jag kommer väl vara skitseg. Måste ringa honom snart. Men kul det spöregnar ju ute... aja whatever, hoppas alla mår bättre än vad jag gör. Glad att jag är ledig nu i alla fall, kanske åker hem till Dalarna imorgon eller nåt. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0