Pourquoi?

Jävla pissdag.

Jag gick in på H&M's hemsida för att spana in Commes de garcons kollektionen. Såklart var typ allt utsålt och man kan ju knappt kolla på kläderna då. Varför är alla så himla galna när det gäller H&M? Typ alltid när det släpps nya kläder så är alla helt jävla galna och alla kläder är slutsålda efter någon timme. Sjukt tycker jag. Man måste liksom sätta klockan på ringning kl.06 eller nåt för att ens ha någon chans! Nej jag är inte bitter. Faktiskt fattade jag inte riktigt grejen med dom där kläderna som släpptes inatt, det är väl inget speciellt med dom, eller? Är det bara jag som tycker så? Verkar ju som det. Något jag däremot vill ha är denna, hur skön ser inte den ut då? Man hittar så himla mycket fina kläder på tradera ibland så man får något fel i huvudet när man måste inse att man inte har råd. Men nu ska jag inte gnälla mer. Ska lägga mig i sängen och vara grinig istället haha. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0