Since I've been gone...

Okej här kommer en ganska sen update. Förlåt allihopa, men vem fan bryr sig? Sen jag skrev förra gången, vilket var ett tag sen, har jag hunnit:
♥ Fylla 20 år och firat min födelsedag hemma i Dalarna med världens bästa familj och pojkvän
♥ Haft lite mini-semester där
♥ Lämnat kvar Grisa så hon fick lite längre semester... :'(
♥ Fortsatt jobba, nu ganska mycket
♥ Pussats och varit kär i Joachim

Allt var väl ganska boring fakta förutom att jag fyllt år, elläh?! Den dagen började med god frukost, sen åkte vi in till stan så jag fick gå på systemet och köpa en vinare och mariestad. Senare på dagen blev det middag och folk kom lite som dom ville, bjöds även på god tårta (en hade jag gjort!) osv... sen började vi dricka lite drinkar och sånt. Sen åkte vi in till stan hem till Westling och förade där innan vi sedan drog till Etage (som alltid) och satt i vipen och drack skumpa! Det var en sweet kväll och vi lyckades t.o.m. komma hem igen! Jaja nog om det... jag får en ny säng på typ fredag om allt går som det ska. Hur sweet present är inte det då?!?!
Just nu sitter jag här med världens huvudvärk men skriver ändå, jag offrar verkligen allt för att ge er en update... not. Började jobba 10 imorse så ja jag är ganska trött... tur att jag fick med mig en QP, cheeseburgare och cola hem alldeles gratis :) Hihi. Börjar faktiskt gå bra för mig nu, börjar feel the mode. Ska jobba imorgon igen, och på tisdag, ledig på onsdag, sen jobbar jag igen och igen och igen... orka, men hellre ha det såhär än som innan när jag typ skrev här 10478 gånger per dag. Då hade man liksom inga tider att passa eller nåt så då fick det här fördriva tiden under mina dagar. Nu är jag typ glad om jag ens hinner/kan softa framför datorn en stund. Men det är väl så det ska vara. Slita häcken av sig är ju livets gång! Det enda jag känner mig bitter över är att jag inte har något alls, över huvudtaget, ens i närheten som kan fungera som huvudvärkstablett. Jag är ju beroende och vad fan ska jag göra nu??? Problemet måste lösas. Hej!

Den här bilden får summera kvällen: UPOG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0