Skit

En ny dag med nya möjligheter, och nya jobbiga saker att göra. Hittills idag har jag diskat, städat lite och duschat. Ja jag tycker oftast det är jobbigt att duscha. Gillar att vara smutsig. Det som återstår är att ringa två jobbiga samtal, plocka ihop massa papper och skriva hit och dit, leta reda på massa datum osv, packa ihop lite kläder som ska skickas iväg, kila ner på ICA och posten och posta skiten, åka till Sickla till Åhléns och Willys, åka till Forum till Åhléns, gå på banken och fixa diverse grejer där, åka hem, laga mat... herregud. Och imorgon är det jobb igen som gäller, hela dagen dessutom. Ibland ångrar man att man tagit på sig alla dom där extra-passen. Fast på löningsdagen gör man det väl inte.

Jag har börjat använda Joachims kläder mer än mina egna. Inte byxor och sånt men koftor och tröjor. Dom sitter liksom helt perfekt på och man slipper gå i nån jävla tight topp och jeans. Dom senaste dagarna har jag alltid haft på mig tights med en utav hans koftor på mig som täcker rumpan bra. Mysigt värre är det också och ett plus i kanten är ju att det luktar han. Kul att man fortfarande upptäcker nya positiva saker med förhållandet!

Btw så blev ju Obama USA's nya president (om möjligheten ens har funnits att missa det). Jag somnade runt halv 3 inatt så jag följde inte hela valvakan. Var ändå ganska boring. Jaja jag är inte så insatt i allt det där men av vad jag fattat så var det bra att Obama vann, eller ja det tycker ju majoriteten i alla fall. En utav Bambas undersåtar får styra och ställa lite nu och svinga med piskan och Bambas svarta döttrar är mer än glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0