smoke buddy

Anna var här för en kort stund sen och tog en cigg med mig, så snällt! Jag har mest suttit framför datorn och glott lite på tv... gick och köpte pizza förut plus lite godis och cola såklart *blink* Vad är min värld utan cola? Inget! Håller på och laddar ner nya patchen till wow och jag har väntat ett bra tag nu, börjar bli rastlös, vet inte ens om jag pallar spela idag. Har väntat så länge redan. Ska väl sova snart, börjar bli trött. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra... typ fortsätta städa och sånt. Time will show... bjuder på en bild från min 20 års-dag sen får vi se om jag uppar något mer om en stund eller inte... hejda!


Jag ser så uttråkad ut för att här hade jag inte fixat mig eller nåt ;) Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0