Boring nr.2

Jaha då har man så tråkigt så man typ vill gå och dö igen då... har lagt upp två auktioner till på tradera och det kanske kommer fler. Kolla in dom. Annars då... nä ingenting. Har lika tråkigt som igår. Igår var jag lite mer effektiv dock, diskade och städade+lagade en skitgod kycklingssallad. Det finns massor kvar, ska nog äta lite snart. Idag har jag bara tagit lite kort på kläder och försökt komma i kontakt med socialkontoret, fick svar på mailen nyss. Det viktigaste jag har kvar att göra idag är att leta reda på lite viktiga papper som jag måste skicka till alfakassan, dock har jag ingen jävla aning om vart fan papperen är (känn min frustration) och allt ska vara inne senast den 25e. Lycka till Cecilia. Kommer väl få lov att ringa och be om ursäkt. Imorgon ska jag jobba också, 11-17 och jag plågas redan av bara tanken. Det kommer bli en mardröm. Efter jobbet kommer jag skynda mig hem för att vila alternativt äta lite och sedan åka till centralen för att åka iväg med tåget upp mot Falun. Biljetterna bokades igår och jag och Älsk är taggade faktiskt. Jag tycker alltid det är kul att åka "hem" men igår fick jag ett sms där det bland annat stod "det ska bli kul att åka till dalarna" så någon mer än jag ser ju fram emot det. Fan vad grymt det ska bli, på lördag alltså! Jag hoppas ni skriver grattis till mig här då.

Alltså sweet, såg precis på min klocka i datorn att det ändras till vintertid den 26e vilket innebär att klockan flyttas en timme bak=längre tid att sova!!! Kl.03:00 sker detta. Värt att lägga på minnet folks! Nu ska jag äta kycklingssallad á la Cecilia.

17:30
Nu har jag slängt upp fler auktioner. Kolla in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0