Boring nr.3

Jag försöker packa men det är så tråkigt. Har packat lite paket som jag ska skicka iväg imorgon. Har känt mig sjukt stressad dom senaste timmarna, även fast jag har haft hela dagen på mig. Behövde packa, fixa paketen, skicka mail, ringa, allt ser ut som skit här hemma... osv osv osv. Var jag då effektiv? Nej, jag var en slacker framför datorn istället. Men ja två grejer har jag ju i alla fall fått gjorda. Känner mig stressad över att jag måste sova snart också. Börjar ju kl.11 imorgon. Vägrar vakna upp utmattad och känna mig som en zombie. Skönt med lite semester i helgen i alla fall. Och förhoppningsvis blir det Dandy digital på lördag @ Banken. Electro/housekväll typ. Blir nog skitsoft! Allt kommer bli grymt helt enkelt! Jajajaja nu ska jag inte häcka här nå mer... bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0